gillar inte rubriker

Jag HATAR att solbrännan ska försvinna så himla snabbt =( Nu är man nästan vit igen och man känner sig inte alls lika fräsch som när man var brun och fin. Man ser sjuk ut när man blir vit juuu. Hade jag varit brun året om så hade jag fan gått utan smink också. Och visst kan man ju gå och sola solarium, men jag känner inte för att vara en rynkkärring vid 29års ålder faktiskt. Då står jag hellre ut med min vita hud nu.
Jag har testat tusen olika brun utan sol krämer, men jag tycker inte att någon funkar särskilt bra faktiskt.

Någon som vet någon BUS kräm som är riktigt bra och ger en jämn, fin och BRUN (INTE orange) färg?

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Tack så mycket! Den är från Grebbestad förra helgen :)

2009-09-22 @ 16:31:21
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0