lördagsmys

Godlördagskväll :D

Jag är proppmätt!
På tåget påväg hem från jobb ikväll satt jag och försökte bestämma om jag skulle köpa med mig pizza eller mc donalds hem! Kände att jag förtjänar lite skräpmat efter en lång och hård dags arbete :P Men när jag väl var framme i stan så gick jag in på hemköp för att handla hem lite mat och då kom jag fram till att jag skulle laga TACOS istället! Och guuu vilket bra val jag gjorde, så himla gott var det =)

Tänkte jag skulle smaka cheddar cheese dippen också för en gångs skull och HERREGUD så gott det var!!!


Så nu sitter jag här i min sköna soffa och försöker komma fram till vad jag ska hitta på. Någon utgång blir det inte ikväll iallafall. Ska nog vara tråkig och lägga mig i hyfsad tid så jag hinner med att ha en hel ledig dag imorgon innan en ny arbetsvecka börjar!

Skrivs kanske senare, annars godnatt :)


Kommentarer
Postat av: Jennifer Makeup artist

Hej!



Var med & tävla om ett presentkort i min blogg:



http://jennifermakeup.blogg.se/2009/september/tavling.html



Kram =)

2009-09-27 @ 01:16:38
URL: http://jennifermakeup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0