Pussycat dolls!!

Nä jag ska tyvärr inte se Pussycat dolls. Missade ju deras konsert, kom på tre dagar efter att dom hade varit här (eller ja i köpenhamn) och uppträtt att dom ju skulle komma. Jaja får se dom nästa gång dom kommer istället. Men det var ju inte det jag skulle säga nu hehe

Det jag skulle berätta var att jag ska börja dansa igen!! Efter måååånga års uppehåll. Och jag ska inte börja dansa vad för dans som helst, nädå! Dansen heter nämligen Pussycat dolls!! Hur roligt kommer inte det bli va!! =)) Längtar ihjäl mig redan! Första gången blir nästa måndag och det ska bli såå himla kul! Tänk vad skoj att få lära sig alla deras moves och få dansa till deras låtar, dom är ju sjukt grymma på att dansa och deras koreografier är hur bra som helst. Ååååhhh ska bli så så såå skoj :)

Natti nu, tyvärr blir min fredagkväll inte mycket roligare än såhär. Jobb imorn bitti =(

Ska lägga mig o drömma om hur grym Pussycat doll dansare jag kommer att bli hoho :D




Kommentarer
Postat av: xayal

jag gillar inte pussycat dolls, dom är så barnsliga av sig :/ (K)

2009-09-24 @ 12:21:46
URL: http://xayalala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0