sneak peek

Ojoj vad duktig jag har varit!! Jag har varit i stan och faktiskt hittat en klänning till ikväll! Och konstigt nog var det lättare än vad jag hade förväntat mig! =) Skönt. Sen var jag och handlade det sista som behövdes inför festen också..hittade i princip allt och sen har jag hunnit med att städa och göra tårtan också!
Känns faktiskt som det här kommer att bli en riktigt rolig kväll! Och det är dessutom bara en som ställt in hittills. Brukar vara massor annars. Men man vet ju aldrig, klockan är ju inte så mycket än...

Tänkte ni kunde få tjuvkika på min fina tårta som jag har gjort :)


visst är den fiiin :D Hoppas bara att den smakar som den ser ut också haha
Klänningen får ni se imorn :P

Nä nu ska jag sova/vila en timme så jag är pigg och glad till ikväll! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0