Sol sol, strålande sol =)

Godmiddag!
Tänkte kika in här och säga att jag lever! Jag har inte riktigt tagit mig tid att uppdatera bloggen. Men det är trevligt att så många kommer in o kollar efter nya inlägg ändå! :thumbup:

Min helg hittills har varit super! Igår åkte vi till nilssons i svedala för o kolla soffa men jag blev inte förtjust i någon där tyvärr... Sen hann vi med Entré, Mobilia och Home Zone också! Efter det blev det en flottig (men god) pizza! Dock alldeles för mycket...så efter det bestämde jag mig för att gå ut o powerwalka. Så, så blev det. Var ute o gick en timme! Kände mig riktigt duktig och idag har jag yogat en timme! Så är redan mycket nöjd med denna dagen också :) Jag har hunnit med att träna och storstäda här hemma och än är dagen inte slut! Senare ska jag iväg med Pacome och äta middag =)

Igår blev det massa shopping också! Förstår inte att man aldrig tröttnar, men det är lika roligt varje gång hehe Blev iaf en kofta från vila, en tröja från hm, en söt klänning från hm, ett par sandaler från deichmann och nya tallrikar från Home Zone! Kan lägga upp lite bilder sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0