hemma!

Jaha då var man hemma i regnSverige igen då! Iofs så regnar det inte just nu, men dessa tre dagar jag har varit hemma så har det regnat ett antal gånger... sommaren är SÅ över här. Deprimerande!

Aja jag hade en riktigt skön semester! Mycket avslappnande och mysig =) Så nu är jag utvilad till max! Nästa resa bär förhoppningsvis av till Ibiza och det väldigt snart! ;)

Igår och idag har jag varit ledig, så jag har verkligen fått en mjukstart :) Och jag har dessutom snott Pacomes hund dessa två dagar hihi Han är såååå söt, vill också ha en!

Titta bara viken underbaring!


Lite suddig bild för sötnosen kan inte hålla sig stilla i en halv sekund ens hehe


Nu ska jag leka lite till me vovven!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hörre du du .. När ska du göra nästa uppdatering skratt :D Väntar på uppdatering. //Sanna

2010-09-12 @ 13:29:36
URL: http://bimbolife.blogg.se/
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-09-16 @ 17:56:32
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0