guuuuten morgeeen

Vilken skön morgon!! Jag vaknade i tid imorse utan att vara varken bakis, seg eller trött =) hur skön känsla! Lite tråkigt väder ute bara...men idag tänkte jag att jag skulle ta tag i mig själv och försöka fixa en liten del av garderoben iaf! Jag har alldeles för mycket kläder, det funkar bara inte mer!! Kan inte stänga skåpen eller lådorna längre. Riktigt jobbigt är det, så måste verkligen sortera ut gammalt skit som bara ligger där och skräpar och tar upp plats. Inga mer bra-att-ha kläder ska finnas i mina garderober!
Lättare sagt än gjort iofs, men jag ska vara stark hehe

Idag blir det en runda till solariumet lite senare också! Min fina bränna är ju long gone tyvärr. Måste försöka få till en liten grund igen för snart är det semester igen med mer sool sool sooool :D 

Lite bilder från den gångna veckan =)

innan utgång i nattas kök


mys i folkets park


myspys


fest hos nicole


på uteservering me bästis


bästis :)


Fick tyvärr inte mer dokumenterat än såhär. Har blivit så dålig på att ta bilder..

Kommentarer
Postat av: Sanna

Fina bilder du har lagt upp!!:D

2010-07-25 @ 20:28:21
URL: http://bimbolife.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Vad ska jag baka för smarrigt i veckan? Kika in på bloggen och hjälp mig välja! :)



tack på förhand!

2010-07-26 @ 17:40:54
URL: http://ingridsinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0