Mallorca rules


Då var man hemma i skåneland igen...ÅNGEST ÅNGEST. Det var en helt underbar vecka på "Malle" som tyskarna kallar det haha 95% var ju tyskar o resten av procenten var holländare...o jag som störde mig på att jag inte hade uppdaterat min spanska innan vi åkte iväg, men det gjorde ju inget för nu fick jag tyskan uppdaterad istället haha Man kunde trott att vi var i Tyskland...

Vi hade all inclusive hotell och det är verkligen till att rekommendera!! Hade lite fördomar mot det innan, för att "man måste ju ta sig till hotellet varje gång man ska äta", men jag kommer nog aldrig åka annat än all inclusive from nu! Helt underbart! Buffé tre gånger om dagen och fri bar till 23:00! Kan det bli bättre? =) Tror inte det va ;)

Tänkte bjuda på lite bilder istället för att skriva om vad vi har haft för oss där! Det är nog roligare :)

stranden där vi stekte varje dag


den himmelska buffén som vi åt alldeles för mycket av VARENDA dag


Naturligtvis fanns det en dessert-buffé också


gissa vilken som är vår balkong?! Jo den bakom palmerna. Vad är oddsen...


Såhär såg det ut ifrån vår palm-täckta balkong


så jävla rolig skylt haha


Vi åkte in till Palma en dag för att kolla in "storstan" =)


bästa bartendersen!


jag kickar ass på dansgolvet hehe


inne på den holländska pub/nattklubben!


här vid poolen stekte vi sista dagen!


Hemresan blev ju himla spännande också...Vi blev hämtade med bussen på hotellet 19:50 och var inte framme i Malmö, sturup, förrän kl. 07:00 nästa dag! Lagom med 11 timmars resa från Mallorca eller vad säger ni :P

Kommentarer
Postat av: BeckaNiemi

Hejsan, fin blogg.

Kika gärna in på min blogg och svarar på "dagens fråga".

Kram

2010-07-02 @ 14:35:54
URL: http://beckaniemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0