07.03.2010

Det är helt sjukt hur snabbt dagarna går när man bara är hemma!! Nu efter operationen har jag varit hemma i 6 dagar med denna dagen inräknad och tiden har bara flygit förbi! Läskigt att tiden går så snabbt. Man hinner knappt blinka innan det har gått en vecka. Tiden är riktigt konstig....svårt att sätta ord på känslan när tiden försvinner så snabbt från en..

Sitter och tittar på Michael Jacksons This is it nu. Den är så himla bra så det går inte att beskriva!!! Han har så otroligt mycket talang. Får rysningar så fort jag hör eller ser honom. Han var verkligen en riktigt snäll, omtänksam, varm och rolig person. Jag vet, jag tjatar ihjäl mig om min Michael Jackson, men kan bara inte sluta!! :) Han är min kung!

Bästa låten med MJ för tillfället.


Kommentarer
Postat av: Leonard

Tack det är bara bra :D Jag sitter och lyssnar på musik, ska strax plugga och sen blir det mat! :) Gör du då?



Via en blogg du kommenterat hos :)

2010-03-07 @ 19:19:26
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0