Anna!

Ååh vad ironiskt med mitt förra inlägg med svenska folket och hur fel dom alltid röstar!! Jag hejjade nämligen stenhårt på Anna Bergendahl i gårdagens melodifestival och var såååå säker på att salem eller darin skulle vinna för att alla skulle rösta på dom... MEN SÅ FEL JAG HADE :D Heeelt sjukt att hon faktiskt vann!! Det är nog första gången en person vinner som jag håller på hehe Jag tyckte hon var så himla duktig! Låten är väldigt fin, inte den absolut bästa jag hört, men med den inlevelsen Anna sjunger den med tycker jag är helt fantastiskt! Hon är en riktigt duktig sångerska med en underbar röst. Jag är så himla glad att hon vann :)



För övrigt så har jag lite ångest över imorgon måste jag erkänna...börjar jobba imorgon igen efter att ha varit hemma i två veckor. Det känns inte så jätteskoj tyvärr. Hade hellre stannat hemma två veckor till om jag hade fått välja....


Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

hoppas det går bra på jobb imorgon (:

2010-03-15 @ 02:05:16
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Sanna

Usch nej jag tyckte verkligen inte hon kunde sjunga. Vem som helst kunde få vinna men inte hon!

Hon kunde ju inte ta toner i refrängen. Hon stakar sig som attan! Tyckte själva låten var super bra men någon annan skulle fått sjunga den! Sen dessutom så gillar jag inte direkt henne. Men smaken är ju olika! :( Tur är väl de!!

2010-03-15 @ 09:49:52
URL: http://bimbolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0