Foton!

Idag har det varit en helt okej dag. Jag har varit ledig och jag vaknade tidigt och gick faktiskt upp ur sängen direkt istället för att somna om (trots att klockan bara var 9 på morgonen). Tänkte att jag skulle utnyttja denna dagen till fullo! Och det har jag faktiskt lyckats med också måste jag säga! Jag har gjort hur mycket som helst idag och jag är supernöjd. Jag lagade världens godaste mat ikväll också. Inget speciellt egentligen, men det blev bara så himla gott! Kyckling (kryddad med en sjukt god krydda jag har hemma) och hemmalagad potatismos och gurka till. Jättegott :)

Tänkte jag skulle dela med mig av lite fina bilder på mig och syster från dagen då vi var "modeller" ;)

Jag

Världens finaste syster

Sötaste systrarna va ;P


Ni får nöja er med dessa bilderna idag så får ni se resten en annan dag ;) Nu ska jag fortsätta med mitt hemliga projekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0