freeedag

Blev lite smått besviken idag för jag trodde att jag skulle få hem min minivolume idag. Men icke. Får väl snällt ta och vänta till måndag antar jag. suck.

För övrigt har jag haft en riktigt mysig dag idag! Har shoppat lite fina grejer, bland annat en klocka som jag blev helt kär i och bara var tvungen att ha med mig hem :) Jag kan tyvärr inte visa den eftersom jag inte har kabeln till mobilen här hos mamma...

MEN jag hittade nyss en bild på hemsidan, riktigt kass bild om jag ska vara ärlig, men den får duga sålänge iaf.
 Jag troooor att det kan vara denna. Fast det som är i silver här, är i guld på min. Fast jag undrar lite grann om inte urtavlan ändå är något större på min klocka...jaja jag får helt enkelt lägga upp en bild sen när jag har kommit hem igen hehe den är iaf jättefin!

Måste bara klaga lite grann på svenska folket också. Jag tittade på Lets Dance innan och jag blev SÅÅ upprörd över att Molly åkte ut!!! Hon var ju hur duktig som helst! Fick full pott av juryn och allt ikväll. Och så åker HON ut medans gubben (kommer inte ihåg namnet på honom) som inte ens kan ta ett ordentligt danssteg får stanna kvar... katastrof.
Jag har en känsla av att den efterlängtade melodifestivalsfinalen imorgon kväll kommer göra en lagom förbannad också efter att vinnaren utsetts av svenska folkets röster.

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

jotack den har varit bra (: vad ska du göra imorgon söta du?

2010-03-13 @ 02:10:09
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Roger

Hej! :)



Ja, jag kände att det var dags igen. Så får vi se hur länge jag känner motivationen till att skriva denna gången. :)



Ha en mysig helg. :)

2010-03-13 @ 10:10:24
URL: http://stardustman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0