kladdkaka!

Min tristess idag ledde till att jag satt här i soffan och blev så himla sugen på kladdkaka! SÅ, jag googlade lite recept på kladdkakor och kollade snabbt i köket om jag hade alla ingredienser hemma! OCH what do you know! Det hade jag. Så jag slängde snabbt ihop en kladdkaka och gud så gott det blev =) Så nu sitter jag här helt proppmätt..
För övrigt så är det första gången någonsin jag har klarat av att göra en kladdkaka som faktiskt har blivit ätbar!Utan att den har blivit alldeles för kladdig eller bränd. Så nu är jag lite stolt över mig själv måste jag säga haha



Det blev med glass till för det var det enda jag hade hemma :)


Klicka HÄR om ni vill ha receptet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0