Jag e knäpp

Det är konstigt att VARENDA gång jag borstar tänderna så måste jag gå ut ur badrummet! Jag kan helt enkelt inte stanna kvar och borsta i badrummet utan måste gå någon annanstans i lägenheten haha mycket märkligt det där. Knäppgök.

Sitter och tittar på eurovision semi finalen nu. Det är bättre låtar denna gången än förra året kan jag ju tycka, men inga fantastiska än sålänge. Dom är på låt nummer 10 just nu. Och den jag gillar mest (förutom Anna såklart) är Danmark! Tyckte den passade perfekt in som poppig schlagerlåt! Duktiga sångare som faktiskt kan sjunga också. Men det är bara tio låtar som går vidare av 16(?) så hoppas verkligen vi går vidare till den stora finalen på lördag!! Heja heja!


Update: Jag gillar faktiskt Litauens låt också! Lite annorlunda och rolig :)


Update 2: VAFAANN ÄÄÄR DETTA??!?! Hur i helvete kan Turkiet och Ukraina gå vidare med sina (ursäkta) cp-låtar men inte Sverige????????? Usch vad förbannad jag är nu! Pinsamt! Nä nu går jag och lägger mig! Bajs på eurovision. (mogen jag blev nu jag vet)

Kommentarer
Postat av: Roger

Hej Sandra.. :) Tag sedan jag var här.. :) haha, så gör jag också när jag borstar tänderna, går en runda i lägenheten, kan till och med sätta mig och glo på TV.. :) Hehe, så du är inte ensam.. :) Fina bilder på dig.. :) Kram

2010-06-13 @ 21:52:15
URL: http://stardustman.blogg.se/
Postat av: Sanna

Haha jag är faktiskt jätte glad att inte Anna gick vidare för jag tyckte inte alls om hennes låt eller henne för den delen. Så tyckte det var bra! Kramar

2010-06-14 @ 09:24:12
URL: http://bimbolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0