Lördagkväll

Gud vilken rolig kväll det blev igår! =D Först var vi och såg sex and the city 2 och jag tyckte den var fantastisk! Mycket underhållande och WOW vilka SNYGGA kläder dom har på sig i filmen, men tyvärr så blev jag inte särskilt imponerad av slutet...

Efter bion gick vi och satte oss på Fridays bland alla "småttingar". Vi har visst blivit lite gamla för vissa ställen kom vi fram till. Det blev lite föör mycket snack om hur "gamla" vi har blivit, men jag hävdade att vi är i våra bästa år nu haha Tjejerna höll inte riktigt med mig :P Vet inte själv var jag står i den frågan om jag ska vara ärlig, men det lät som ett bra motargument iallafall haha

Senare fortsatte vi till centiliter&gram! Och där träffade vi på fin-fint folk hehe Ola Svensson var där och shakade! Så det var ju lite oväntat men kul :)

Nu ska jag sätta igång och slå in massa presenter till älskade syster som fyller tonåring imorgon! Sen måste jag springa ner och hämta upp tvätten och sen kasta mig i säng, för klockan ringer ohumant tidigt imorgon bitti eller inatt kanske man ska säga, 04.30.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0