helghelghelg

Trots att jag har jobbat i helgen så är jag mycket nöjd med den ändå :)

I fredags var jag på bio med min älskade syster och såg "Tusen gånger starkare".


Det var lite av en fjortis-film, men den passade min syster perfekt hehe :P Det var iaf hur mysigt som helst att få umgås med henne så det är det som räknas!

Igår kväll efter jobb så var jag iväg och fikade på världens mysigaste ställe med en killkompis efter jobb! Jag gillar kph så mycket mer än lilla tråkmalmö.. Det är liv i kph hela tiden, spelar ingen roll vilken dag eller vilken tid på dygnet det är, där finns alltid något att göra eller se!
Synd bara att jag hatar språket så förbaskat...
Kom iaf hem någon gång runt ett på natten, sen la jag mig för att sova, var helt slut efter ett tio timmars arbetspass innan det.. Idag är jag fräsch och utvilad! =) Jag har hunnit träna och lata mig haha

Insåg inte att klockan redan är såhär mycket förrän nu precis! Så nu blir det fart in i duschen och sen blir det ner och handla mat och laga något gott! Senare ikväll är det födelsedagsfirande =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0