nageldekorationer

Jahapp då har jag också lyckats bli sjuk nu då, jag som aldrig är sjuk!! Det borde vara förbjudet att vara sjuk, jag HATAR det. Man har ingen energi till någonting och man mår bara dåligt. SKIT!

Det jag nuförtiden roar mig med på nätterna är att fixa naglarna :) För ett tag sedan såg dom ut såhär:



   

Och just nu har jag släppt loss fantasin och gjort såhär =)
(inte den bästa bilden tyvärr, men ni ser iaf lite grann)



Vad tycks?
Tänkte göra om dom ganska snart igen, några idéer på hur jag ska "pynta" dom nästa gång? :)

Kommentarer
Postat av: FAAKIE WWW.FAAKIES.BLOGG.SE

fina naglar :)

2010-10-09 @ 10:35:09
URL: http://HTTP://WWW.FAAKIES.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0