Jaaaaaaa!! eller...?

Kan ni gissa vad jag har lyckats med?!? Jo att få tag på Michael Jackson biljetter!!!! Billigt dessutom! Helt otroligt och jag kan knappt tro det. MEN jag kan inte riktigt glädja mig än trots allt. Det är nämligen såhär att platserna inte är dom bästa...Jag har ju en sådan fruktansvärd höjdskräck. Och kommer ni ihåg när jag berättade om när jag skulle se Mamma Mia på malmö arena... Där kom höjdskräcken VERKLIGEN fram. Och såklart så är dessa Michael Jackson platserna på samma höjd om inte högre upp till och med. då är min fråga hur jag ska lyckas med att  först och främst ta mig upp till den där höjden och sedan hur jag ska lyckas sitta kvar och TITTA NER under hela konserten utan att svimma och missa allting. Suck. Alltid ska det vara någonting. Aldrig kan allting bara stämma.
Antingen är detta verkligen det bästa tillfället att möta min rädsla och övervinna den eller så vet jag inte faktiskt. Just nu tänker jag att jag ska klara av det, att jag måste klara av det, för detta är min dröm och något så dumt får inte ställa sig i vägen för mig. Men så tänker jag tillbaka på hur rädd jag var när jag skulle ut och sätta mig på min plats på arenen och fick syn på hur högt upp det var...
Detta är sååååååå jobbigt!!!

Här ska ni få se:


Det är alltså det gula området som jag har platser till...



Och såhär ser det ut på arenan. Och våra platser är högst upp då... Blir ju höjdrädd nästan bara av att jag tittar på bilden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0